maandag 10 juni 2013

Gastdesigner Sandra.

Sandra haar prachtige kaart stond de vorige keer in onze top 3 en daarom mocht Sandra de lopende challenge gastdesigner zijn.

Zoals jullie van ons gewent zijn stelt Sandra zich eerst even aan jullie voor.

Wat super leuk dat ik een keer gastdesigner mag zijn!
Ik ben dus Sandra en woon met man en zoon lief in Zoetermeer. Ik werk 30 uurtjes in de week bij een groothandel in bouwmaterialen een echte mannen wereld dus, maar ik heb het er enorm naar mijn zin.
Zodra het maar kan ben ik op mijn hobbykamertje bezig, voor mij is niets meer ontspannend dan een plaatje in te kleuren, daar kom ik helemaal van tot rust! Sinds kort doe ik ook wel eens haken, dit kan weer heerlijk voor de tv, ben nu met een tas bezig maar ik ben bang dat dat een meer maanden project gaat worden LOL!!
Ik ben eigenlijk al vanaf mijn vroege jeugd creatief bezig, begonnen met pergamano, daarna 3d plaatjes knippen en ook nog borduren op kaarten, maar sinds een jaartje of twee ben ik helemaal verslaafd aan de stempelkaartjes.
Het liefst gebruikt ik de Magnolia stempels die ik inkleur met distress inkt en twinkling H2O.
Ook heb ik een eigen blog, dus kom gerust eens op visite!! www.freubelsannie.blogspot.com

Nogmaals bedankt voor de top 3 notering en super leuk dat ik gast designer mocht zijn!!!

Groetjes Sandra
Deze prachtige kaart heeft Sandra gemaakt.
Sandra bedankt dat je onze gastdesigner wilde zijn!
Jullie kunnen nog mee doen met de challenge cirkels/rondjes tot 13 juni 18:00 uur. Klik >>hier>> om gelijk naar de challenge te gaan.

2 opmerkingen:

  1. Wat een beeldschone kaart Sandra, super mooi
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Sandra wat een schitterende kaart heb je gemaakt, ik vind hem helemaal super de super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen