donderdag 20 juni 2013

Gastdesigner Anja.

Anja was de laatste uitdaging cirkels/rondjes één van de top 3 winnaars. Anja heeft een prachtige kaart gemaakt met het thema van de lopende challenge" ïemand een hart onder de riem steken".

Eerst stelt Anja zich even aan jullie voor.

Ik zal mij eventjes voorstellen.
Ik ben Anja 41 jaar en werk 4/5 morgen's in de thuiszorg.En woon alweer bijna 23 jaar samen met mijn Surinaamse vriend onze 2 dochters en niet te vergeten onze trots van de familie ons Pekineesje Levi in de provincie Groningen.Sinds 2009 ben ik verslaafd geraakt aan het scrapvirus en alles wat daar bij hoort.
Ik maakte in het begin veel lay outs en mini boekjes.Maar toen ik de mooie Magnolia-tjes voorbij zag komen was ik meteen verkocht! Dus ben ik van het gewone scrappen over gegaan naar het scrapkaarten maken.
Ik kleur meestal met mijn distressmarkers maar ook met mijn derwents.
Voor mij is kleuren een inspannende ontspanning en besteed dan ook graag mijn vrije uurtjes hier aan.
Ik zou het ook erg leuk vinden als jullie mijn blog eens zouden bezoeken.Mijn blog link is http://anja-anjasscrapplace.blogspot.com

*Lieve Scrapgroetjes Anja*

Deze prachtige kaart heeft Anja als gastdesigner gemaakt. Bedankt dat je onze gastdesigner wilde zijn!
Jullie kunnen nog mee doen met deze challenge tot 29 juni 18:00 uur. Klik>> hier>> om gelijk naar de juiste pagina te gaan.
Stelt een prachtige prijs beschikbaar.

4 opmerkingen: