zondag 23 juni 2013

DT Call.

De random winnaar van challenge # 46 vindt je HIER
De NIEUWE CHALLENGE # 47 HIER
De TOP 3 van challenge#46  HIER 

Wij zijn op zoek naar een nieuw DT member. Lijkt het je leuk om deel uit te maken van ons team en kun je aan onderstaande voorwaarden voldoen.

* Ben je bereid om 1 keer in de 2 weken een kaart of creatie te maken, met een Magnolia stempel .  (Opdrachten zijn vaak al maanden van te voren bekent)
* Mee te doen met een maandelijkse uitdaging..
* Reacties achter te laten bij onze deelnemers.
* Mee te stemmen voor de TOP 3.
* Je aan te melden op Yahoo Group.
(Via deze group communiceren wij met elkaar)
* Je nieuwe DT job zal ingaan na de vakanties, op 1 september.
* Wil je meer inlichtingen mail dan naar dutchmagnoliachickies@hotmail.com

Meld je dan nu aan via Mr.Linky.

De DT call loopt tot vrijdag 21 juni. Voor 1 juli nemen wij met de nieuwe DT Member contact op.


Dit bericht blijft bovenaan staan tot 24 juni. Scroll voor het nieuwste bericht of challenge even naar beneden,of klik rechts op de link dan kom je meteen bij de lopende challenge. 

16 opmerkingen:

  1. Heel leuk!!!
    Ik heb mijn link al gedeeld!
    Nu ga ik gauw duimen voor mezelf.

    Lieve groet Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry Anja, maar ik ga ook voor mezelf duimen ;-)
    Het is een leuk blog waar ik heel graag mijn steentje aan bij zou willen dragen!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sorry, ik had een verkeerde link staan, wil je nummer 13 verwijderen?
    Bedankt!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb me net ook opgegeven en wens iedereen
    succes en een fijne zondag
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga ook een poging wagen! Succes iedereen! Lijkt mij zo leuk om een deel te zijn van het team! groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk!! Ik ga een gokje wagen, spannend!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, wat leuk.
    Ik ga een poging wagen! Succes iedereen. Lijkt mij zo leuk om een deel te zijn van het team!
    Fijne dag verder allemaal
    Liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een kansje wagen wil ik zeker. Lijkt me keileuk.

    Gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I would love to join the fun on your challenge blog! Good luck to everyone here!!
    Hugs Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik probeer ook een kansje te wagen, lijkt me gezellig om deel te nemen in jullie team.
    Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wil ook graag proberen een kansje te wagen.
    Lijkt me super om in jullie team te zitten!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Thank you for the chance to join such a great team, hugs, Miria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I would love the chance to join this wonderful team!! Thank you

    hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lijkt me leuk om deel uit te maken van dit DT team, dus ik waag een gokje....
    Liefs, Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lijkt me erg leuk om DT-er te worden in jullie team.
    Vind alle stempels leuk, dus maak veel te weinig Magnolia-kaarten...dit zou een goeie stimulans zijn :-)
    Groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ben benieuwd wie het gaat worden.
    Lijk me erg leuk.
    Zie wel hele leuke dingen staan. En Magnolia vind ik persoonlijk erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen