zondag 23 juni 2013

Gastdesigner Linda.

Ook Linda was één van de Top 3 winnaars en ook zij wilde graag gastdesigner zijn.
Eerst stelt ze zich even aan jullie voor.

Hoi allemaal,

Ik ben Linda, 25 jaar en ben werkzaam als inval juf in het basisonderwijs. Helaas is er na 4 jaar afgestudeerd te zijn nog geen fulltime plekje voor mij. Maar dat komt toch ooit wel eens goed ;)
In de uurtjes dat ik niet hoef te werken, maak ik kaarten of doe ik inspiratie op bij anderen via hun blog of Pinterest (mijn tweede verslaving) haha.

Ik ben al van kinds af aan besmet door mijn oma en tante met het knutsel virus. Ik heb van allerlei dingen wel wat meegekregen. Hier een kleine greep daaruit: van 3d kaarten (met of zonder borduurpatroontje) maken tot, glasverven, werken met pastelkrijt of decorfin verf.
Nu ben ik sinds januari 2012 besmet geraakt met het scrappen en dan vooral in kaartvorm en in combinatie met stempels. 
Die kleur ik in met Copics (heel zelden met Distress inkt).
Ik maak graag kaartjes met stempeltjes van Don&Daisy, Snoesje en niet te vergeten natuurlijk ook de Magnolia stempels!
Sinds oktober 2012 heb ik mijn blog opgestart: http://stampscrapandsmile.blogspot.nl kom je ook eens kijken? Dat zou ik erg leuk vinden.

Succes met de uitdaging van DMCC!
Lieve groetjes, Linda.
Deze is de prachtige kleurrijke creatie heeft Linda voor deze uitdaging gemaakt.
Bedankt Linda dat gastdesigner bij de DMCC wilde zijn.
Jullie kunnen nog met de nieuwe uitdaging mee doen tot 29 juni 18:00 uur! Klik >> hier>> om gelijk naar de juiste pagina te gaan.

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk voor je dat je gastdesigner mocht zijn. Je kaart is beeldschoon
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Linda, hij is super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen