dinsdag 25 juni 2013

Gastdesigner Hazel.

My favourite rubber stamps are Magnolia's of course!!             
I would like to thank the Chickies for having me as a guest designer and i wish you all luck in the challenge!!
Hugs, Hazel xx

Hallo, mijn naam is Hazel en ik ben 51 jaar oud, ik heb 2 volwassen zonen en ik ben getrouwd met een lieve man die achter mijn hobby staat. 2 1/2 jaar geleden is er borstkanker bij mij geconstateerd en ik ben nu clean. Ik knutselen nu ongeveer 10 jaar  en i love it, mijn belangrijkste creaties zijn kaarten maken en 3D-papercrafts. Mijn favoriete stempels zijn Magnolia's natuurlijk! Ik bedank de Chickies voor het feit dat ik  guestdesigner mag zijn en ik wens u allen succes in de challenge!!
Hugs, Hazel xx
http://hazelshandmadecrafts.blogspot.nl/

Bedankt Hazel dat je onze gastdesigner wilde zijn!!

Jullie kunnen nog mee doen met de nieuwste uitdaging tot 29 juni 18:00 uur.
In de maanden Juli en Augustus komen wij niet meer om de 2 weken met een nieuwe uitdaging, maar 1 keer in per maand. Dit door de vakantietijd!!
1 september krijgen jullie weer om de 2 weken een nieuwe uitdaging van ons.

1 opmerking: