woensdag 12 juni 2013

Gastdesigner Marjon.

Ook gastdesigner Marjon haar kaart stond de vorige keer in de TOP 3.

Eerst stelt Marjon zich even aan jullie voor.

Mijn naam is Marjon Neijmeijer, moeder van 3 dochters.
Momenteel werk ik niet maar verzorg ik mijn man die ernstig ziek is.
In 2012 ben ik begonnen met het bezoeken van blogs en was onder de indruk van de prachtige creaties. Ik ben toen lintjes, knoopjes, papier, stempels ed gaan verzamelen en na enige tijd had ik mijn eerste zelfgemaakte creatie! Omdat ik ook wel eens aan challenges mee wilde doen en natuurlijk nieuwsgierig was wat anderen van mijn creaties vonden ben ik gelijk met een blog begonnen: Creaflower.
Het is heerlijk om hierin je afleiding te zoeken, dus als de situatie het toelaat zit ik heerlijk aan de achtertafel te freubelen.
Dus kom gerust eens langs! http://creaflower.blogspot.nl

groetjes Marjon
Deze prachtige creatie heeft Marjon als gastdesigner gemaakt. Bedankt Marjon dat je onze gastdesigner wilde zijn.


Jullie kunnen nog met de uitdaging Cirkels/rondjes mee doen tot 13 juni 18:00 uur.
Klik >> hier>> om gelijk naar de juiste pagina te gaan.

15 juni zijn we terug met een nieuwe challenge,

3 opmerkingen: