dinsdag 24 september 2013

Nieuw DT lid Sandra


Goedemorgen!
En weer willen wij jullie graag voorstellen aan een nieuw DT lid. Ook Sandra zal per 1 oktober ons team komen versterken. 

Sandra stelt zich even aan jullie voor:
Ik ben Sandra, 38 jaar getrouwd met Maurice en mama van Niels van 11, wij wonen in Zoetermeer.
Ik ben al creatief vanaf mijn vroege jeugd, eerst begonnen met pergamano, en via 3d kaarten en borduren helemaal besmet met het scrapkaarten virus.
Ik vind niks meer ontspannend dan het inkleuren van een stempelafdrukje, dit doe ik met distress inkt, na diverse ander mediums uitgeprobeerd te hebben vind ik dit toch het allerleukste om te doen!
Ik ben in het gelukkige bezit van een eigen hobbykamer, waar ik al mijn spulletjes bij elkaar heb, hier breng ik dan ook de nodige vrije uurtjes door, lekker muziekje op de achtergrond en freubelen maar!!
Toen Anneke mij vlak voor mijn vakantie vroeg om in het DT-team te komen hoefde ik niet lang na te denken ik zei meteen ja!!!!
Ik ben er dan ook super trots op dat ik deel uit mag maken van zo'n geweldig getalenteerd team.

Sandra heeft om alvast een voorproefje te geven een prachtig kaartje gemaakt voor de lopende challenge, verwerkt reepjes papier op je kaart.


Deze challenge loopt nog tot en met 26 september 18.00 uur. Hobbystunter stelt een prachtige prijs beschikbaar voor de winnaar van de challenge,dus het is zeker de moeite waard om gezellig met ons mee te doen!

Fijne dag allemaal! 


2 opmerkingen:

  1. Hoi Sandra....welkom!!!! En wat een prachtige voorbeeldkaart voor onze lopende challenge. Supers!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom sandra.
    Wens je heel veel succes in het team.
    Liefs anita

    BeantwoordenVerwijderen