donderdag 26 september 2013

Challenge # 51. Verwerk reepjespapier op je kaart of creatie.

Goedemorgen allemaal,
Er zijn alweer twee weken voorbij. Wat gaat de tijd toch snel. Vandaag hebben we weer een nieuwe uitdaging voor jullie, maar we hebben ook een mededeling!
Eerst beginnen we met de nieuwe uitdaging.
Deze keer willen we graag reepjes papier zien op jullie kaarten of creaties.
De reepjes kun je zelf maken van designpapier, maar ook van Washi Tape (Masking Tape). Onze DT leden hebben van beide voorbeelden gemaakt.

Hier onder vinden  jullie de prachtige kaarten van onze DT leden.

Miriam:

Lotte:































Hobbystunter is deze uitdaging onze sponsor en zij stellen deze prachtige prijs beschikbaar.





Kadocato heeft materiaal beschikbaar gesteld aan Ellen, Plony, Rachel, Joukje en Anneke. Zij hebben hun kaart gemaakt met Washi Tape (Masking Tape).

Dan nu de mededeling!
Deze challenge zal korter lopen als normaal, nl. tot donderdag 26 september 18.00 uur. 27 september maken wij de Random winnaar bekent. 
We komen op 1 Oktober terug met een nieuwe uitdaging en een verrassing! Wat die verrassing is ga ik nog niet vertellen. 
Wel hebben wij een aantal nieuwe designers aan jullie voorgesteld en zij hebben hier mee te maken.:).
2 Oktober zijn we terug met de TOP 3.

Heb ik jullie nu een beetje nieuwsgierig gemaakt...... Hou het DMCC blog in de gaten!

Groetjes het DMCC Team.

6 opmerkingen:

  1. wat een mooie voorbeeld kaarten! en wat een spanning haha Helaas kan ik niet niet mee doen, want ik ga op vakantie, maar iedereen veel succes met deze leuke challenge! Liefs Nanna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een leuke uitdaging weer en wat een mooie voorbeeldkaarten hebben jullie weer gemaakt !!! Leuk ook om te zien hoe iedereen zulke verschillende kaarten weet te maken. Nou...ik ga er vanmiddag mee aan de slag enehhh ben benieuwd naar de verrassing hihihi... groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie voorbeelden weer dames, enne verassingen ben er dol op ik blijf jullie dus in de gaten houden.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat hebben jullie weer schitterende voorbeeldkaarten gemaakt, ik vind ze stuk voor stuk prachtig, top. En we houden jullie blog in de gaten.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke en verschillende voorbeeldkaarten hier na kijken doe je uitdagen tot meedoen,hihi
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie voorbeelden! ik doe graag mee aan de challenge!

    BeantwoordenVerwijderen