donderdag 19 september 2013

Nieuw DT lid Anita

Goedemorgen!

Vandaag willen wij jullie graag voorstellen aan Anita. Anita komt ook per 1 oktober bij de chickies!



Ik ben Anita de Groot. 39 Jaar. Getrouwd met Bert.
Samen hebben we 2 kinderen Kimberly en Davy.
Ben gek op hobbyen. En zoek ook altijd nieuwe uitdagingen.
Als ik wat zie dan denk ik o dit kan ik er ook wel mee maken.
Zo ben ik dus niet alleen met kaarten bezig maar ook met projecten.
Ik ben met van alles en nog wat bezig.
Verven, Sieraden maken, Doosjes, Tasjes, enz.
Mocht ik niet met mijn hobby bezig zijn dan mag ik graag lezen.
Jullie zullen aan mijn mutsje op de foto wel zien dat ik op dit moment druk aan het kuren ben voor mijn borstkanker.
21 december 2012 is dit bij me ontdekt.
Ik heb een schitterend haarwerk. Maar die ga ik maar doneren aan een of andere stichting. Want geef mij de mutsjes maar.
Daar voel ik me veel beter bij
En zit op dit moment hele dagen thuis.
De ene dag ben ik beter dan de andere dag. Want de kuren hakken er op dit moment goed in.
Dus genoeg tijd om te knutselen.
En ik geniet er ook heerlijk van.
Smiddags en savonds lig ik veel op de bank. Dus ben ik meestal ook niet online.

Mochten jullie nog vragen hebben stel ze gerust

Welkom in ons team Anita!

17 opmerkingen:

  1. Hallo Anita
    ik heb dat weleens vaker gehoord dat een mutsje of doekje fijner is dan een haarwerk. Het staat je goed hoor. Leuk om je hier te zien, ik ben benieuwd naar je creaties en hoop binnenkort hier wat te zien. Heel veel succes met de chemokuren en probeer te genieten van de goede momenten alhoewel dat natuurlijk gemakkelijker gezegd is dan gedaan.
    Fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Hanny.

      Als het goed is komen de goede momenten zometeen weer meer dan de slechte momenten.
      Ben met de laatste kuur bezig. Maar ja deze duurt 9 maanden.
      Die heb ik vandaag voor het eerst gehad.

      Liefs anita

      Verwijderen
  2. Fijn dat je erbij bent meis en ik hoop dat je genoeg energie vindt om lekker mee te kunnen draaien in ons team.Knutselen kan soms heerlijk afleiden en ik hoop dat dat bij jou ook zo is.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. He Plony.
      We gaan ons best doen hoor.
      En het hobbyen ach dat is op dit moment heerlijk. Wil nog zoveel doen dat ik nog wel jaren thuis kan zitten.
      Hahahaha

      Liefs anita

      Verwijderen
  3. Gefeliciteerd met je DTplekje Anita.
    Het muts staat je goed hoor.
    Heel veel succes met de chemo.
    Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel succes gewenst als lid van het DT Anita. Knap van je dat je alles zo positief oppakt en er zo open over schrijft, gelukkig heb je hele leuke hobby's en daarmee een heerlijke uitlaatklep, all the best en ik kijk uit naar je creatie's, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jeannette.

      Ja ben er heel open over.
      Als je op mijn fb kijkt dan staat er vaak van alles op.
      Krijg ik ook niet allemaal telefoontjes.
      want ik zat de eerste weken alleen maar aan de telefoon. Om gek van te worden. Dan steek ik liever die tijd in het knutselen.

      Liefs anita

      Verwijderen
  5. suc6 met je dt plekje Anita.
    en wat een mooi stukje heb je geschreven.
    petje af hoor.
    het lijkt me niet makkelijk om in jou situatie te zitten, wel fijn dat ontspanning kunt vinden het maken van al je creaties.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. He Rian

      Ja voor mij is het een heerlijke uitlaatklep. En wil altijd van alles gaan proberen.

      En mijn aankomende werkstuk komt binnenkort al.
      Hij is al klaar. Maar moet nog even de fotos bewerken.
      En begin oktober komt ie op dit blog te staan.

      Liefs anita

      Verwijderen
  6. Succes met het DT Anita, leuk om je hier tegen te komen!
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Hennie.

      Ja heb er ontzettend veel zin in hoor.
      En er komen vast leuke werkstukken van mijn kant.
      Ik ben immers overal wel te vinden.

      Liefs anita

      Verwijderen
  7. Hoi Anita,
    Gefeliciteerd met je plekje in het DT.
    En ik vindt het tof dat je zo open schrijft in je voorstel stukje.
    Ik wens je veel succes ook met je gezondheid en ik kijk uit naar je creaties
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Cinderella.

      Zo ben ik hoor.
      Je moet het niet opkroppen. Dan ben ik van mening dat je het veel moeilijker hebt tijdens het hele proces.
      En jammer voor mij. De meesten hebben maar een behandeling of 6 nodig.
      Ik had er 28 nodig. Maar een kuur is eerder gestopt vanwege de bijwerkingen.
      Gelukkig kan het geen kwaad.
      Dus nu gaan we de laatste 9 maanden in.
      En dat is de lichtste kuur. Dus het kan vanaf nu alleen maar bergopwaarts gaan.

      Liefs anita

      Verwijderen
  8. Hoi Anita,

    Gefeliciteerd met je plekje in het DT!
    Had jij niet een tijdje terug een Trouvaille gewonnen?
    Hoe bevalt die?
    Heel veel creatieve inspiratie gewenst, ik kijk uit naar je kunstwerkjes!

    Liefs, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anita,

    Gefeliciteerd met je plekje in het DT!
    Had jij niet een tijdje terug een Trouvaille gewonnen?
    Hoe bevalt die?
    Heel veel creatieve inspiratie gewenst, ik kijk uit naar je kunstwerkjes!

    Liefs, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anita,

    Gefeliciteerd met je plekje in het DT!
    Had jij niet een tijdje terug een Trouvaille gewonnen?
    Hoe bevalt die?
    Heel veel creatieve inspiratie gewenst, ik kijk uit naar je kunstwerkjes!

    Liefs, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen