zondag 22 september 2013

Nieuw DT-lid Mary

Goedemorgen!

Wij hopen dat jullie allemaal lekker genieten van het weekend. Het weer is gelukkig weer een beetje beter, want we hebben wel weer even genoeg regen gehad!
Graag willen wij jullie voorstellen aan Mary. Mary komt per 1 oktober het team van de chickies versterken. Velen van jullie zullen Mary misschien wel al kennen, maar voor degene die haar nog niet kennen, stelt zij zich even voor!



Ik ben Mary en ben inmiddels 57 jaar (nog net) en voel en voel me soms nog wel 30, soms hoor, hahahaha.
Ik ben getrouwd met een schat van een man die mij alle ruimte geeft voor mijn hobby, maar dit ook heel kritisch kan beoordelen.
Ik werk nog ongeveer 30 uur in de week en doe dat voornamelijk 's nachts als beveiligingsbeambte op een Asielzoekerscentrum en dat doe ik met veel plezier.
Verder heb ik 2 zoons die de deur al uit zijn en 1 van die zoons heeft mij oma gemaakt van een prachtige roodharige kleindochter.
Wie nog wel bij ons in huis is zijn ....... is Rambo onze kater en Wizz ons poezenbeestje.
Nu de hobby, ik hobby al vanaf mijn jongste jeugdjaren en alles is ook wel zo'n beetje aan de beurt geweest.
Nu tegenwoordig is het maken van scrapkaarten en scrap projektjes helemaal mijn ding, ik kan me daar helemaal in uitleven en de tijd vergeten.
Dit had Anneke ook gezien en zij heeft mij gevraagd 1 x in de maand iets voor jullie te maken waarop ik uiteraard ja gezegd heb.
Ik hoop dat jullie ideetjes ervan op kunnen doen en het leuk gaan vinden.
Nou zo weten jullie best veel van mij en verder zou ik zeggen, kom regelmatig op ons blog kijken, er is heel veel te zien en vooral....doe lekker mee met de challenges.

Welkom in ons team Mary!

3 opmerkingen:

  1. Veel succes Mary als nieuw DT lid, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel succes.Klinkt heel erg leuk.Ben benieuwd naar je bijdrage die vast heel mooi is.


    Gr. Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook jij erbij Mary......wat een geweldig team zijn we nu.....Ik hoop dat je het naar je zin gaat hebben bij ons en ik ben heeeeel benieuwd wat je ons voor moois gaat voorschotelen.
    Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen