donderdag 16 januari 2014

TOP 3 Winnaars.

Goedemorgen.
Zoals altijd een dag nadat de nieuwe challenge online is gegaan komen wij met een TOP 3. Dus ook deze keer.
Wat hadden we een boel inzendingen de laatste keer! Super leuk, maar ook een moeilijke taak voor het DT om een TOP 3 te kiezen. We zijn er altijd nog uit gekomen, zo ook deze keer.
Bedankt allemaal voor het mee doen!

Hier komt de TOP 3 in willekeurige volgorde.

53. Astrid:


25. Bernadet:


17. Marlies:

Dames, hartelijk gefeliciteerd met jullie TOP 3 nominatie. Als jullie willen mogen jullie de TOP 3 badge aanvragen en mogen jullie de volgende challenge gastdesigner zijn. Stuur even mail naar dutchstampchickies@hotmail.com

Voor de nieuwe challenge klik >> hier>>. Jullie kunnen mee doen tot 30 januari 18.00 uur.
Doen jullie weer gezellig met ons mee?

Groetjes Anneke.



4 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk dat ik in jullie top drie sta. Ik ben er super blij mee, dank jullie wel!
    Astrid en Bernadet ook gefeliciteerd, prachtige kaarten hebben jullie gemaakt.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk dat jullie mijn boeklade kaart gekozen hebben in de top 3!!
    Hartstikke bedankt!!
    Marlies en Astrid ik vind jullie kaartjes ook geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, dat ik in de top 3 sta. Ik ben er erg blij mee.
    Bernadet en Marlies ook van harte gefeliciteerd. De kaarten zijn ook erg prachtig.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen