donderdag 9 januari 2014

Project Anita,



Decohanger

Benodigdheden:
Stempelafdrukje. 2x
Inkt.
Houten hartje (action)
Servet
Witte verf of gesso

Kleur eerst het stempelafdrukjes in.
Daarna trek je het kleinste hartje om. Van het stempelafdrukjes.
En knip hem uit.
Dan kan je deze eerst aan de kant leggen.
Dan pak je decopage lijm.
En het servet. Het servet scheur je in stukken.
Alleen de bovenste laag van het servet gebruiken.
Smeer het grote hart in met de lijm.
Dan leg je de gescheurde stukjes van het servet op het hart.
Net zo lang tot je tevreden bent.
Laat dit drogen.
En als alles droog is dan kan je de 2e laag van de stukjes servetten er oplijmen.
Eerst weer een laagje lijm en dan de servetten er op.
Weer laten drogen.
En als laatste de stempelafdrukjes op het kleinste hart lijmen.
Zo heb je een leuke hanger voor het raam of elders in het huis.

Groetjes Anita


Tevens is dit het laatste project van Anita voor DSCC. Anita heeft andere plannen. Anita het gehele DSCC team wenst je heel veel succes met het uitwerken van je nieuwe plannen en bedankt voor je inzet.

DT leden Sandra en Rian gaan samen het project aan het begin van de maand van Anita overnemen. Mary laat jullie aan het eind van de maand een project zien. Wie weet wat voor leuke projectjes en/of tips ze jullie nog laten zien.

Voor de nieuwste challenge klik >> Hier>>. Jullie kunnen nog mee doen tot 13 januari 18.00 uur.

Groetjes Anneke.

3 opmerkingen:

  1. Ziet er erg leuk uit Anita! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohw, wauw. Wat een origineel idee. Helemaal leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel allemaal.
    Ik heb het met veel plezier gedaan.
    En zal doorgaan met mijn creaties.
    Maar doordat ik dus nieuwe plannen heb, moet ik keuzes maken.
    En dan kies ik toch voor het plan wat ik later dit jaar ga opstarten.
    Hiermee maak ik heel veel mensen blij die het niet breed hebben en ook haal ik ze dan even uit hun isolement.

    Maar dat komt straks wel op mijn blog te staan.
    Ik blijf uiteraard dit blog volgen.

    Liefs anita

    BeantwoordenVerwijderen