dinsdag 23 juli 2013

Gastdesigner Wilma,

Ook Wilma haar creatie stond de vorige keer in de top 3. Wilma heeft een prachtige zomerse kaart gemaakt, maar eerst stelt ze zich even aan jullie voor.

Ik ben Wilma, 40 jaar en woon met man en zoon in het midden van Nederland.
Kaarten maken doe ik al erg lang, ben zoals de meesten begonnen met 3D-kaarten en nu al weer heel wat jaartjes verslaafd aan scrapkaarten.
Ik vind heel veel stempels leuk en kleur deze in met Derwent Coloursoft potloden en Distress Ink/markers.
Van dat kleuren kan ik echt genieten…heerlijk ontspannend!
Ik ben gek op designpapier en vind de MFT-Die Namics en Stampin’ Up materialen geweldig.
Ik ben DT-lid van Christmas Challenges {with Sketches}, dus maak het hele jaar door kerstkaarten.
Zoals je op mijn blog kunt zien (www.wilma-scrapenzo.blogspot.nl), houd ik van een “strakke” stijl.
 
Groetjes, Wilma


Bedankt Wilma dat je onze gastdesigner wilde zijn! 
Heeft Wilma jullie inspiratie gegeven met deze prachtige zomersekaart? Jullie hebben nog de tijd om mee te doen tot 30 juli 18:00 uur. Klik hier om gelijk naar het juiste bericht te gaan.

Is de sponsor van deze uitdaging en stelt een cadeaubon van € 12,50 beschikbaar. Te besteden in de webwinkel.

Allemaal een fijne (warme) dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten