maandag 15 juli 2013

Challenge#48 zomerse inspiratie foto

Goedemorgen allemaal

Vandaag gaan we weer van start met een nieuwe challenge welke deze keer vanwege de vakantie's een maand zal duren ipv  twee weken.

Maar eerst laten we de sponor en de prijs zien , De sponsor is deze keer Krea2day en HELAAS is het de laatste keer dat ze sponsoren.
Krea2day  hartelijk bedankt voor het sponsoren en het vertrouwen in ons .

Bovenaan bij voorstelling van de sponsors stellen ze zich aan jullie voor.

De prijs die jullie kunnen winnen is een Waardebon ter waarde van €12,50
En dan nu de uitdaging ................
Dat is deze keer een Zomerse inspiratie foto voor jullie
Ook het DT is hier mee aan de slag gegaan en ze hebben onderstaande kaarten als voorbeeld voor jullie gemaakt.

Lotte:
Karin:
Ellen:
Anneke:
Marianne:
Miriam:
Plony:
Rachel:
Jullie hebben deze keer dus de tijd tot 30 juli 18:00 uur om via MR. Linky hieronder jullie kaart in te sturen.

Op 31 Juli maken wij de Random winnaar bekend
Op 1 Augustus begint de nieuwe challenge
Op 2 augustus maken wij de Top 3 bekend

Succes allemaal.

8 opmerkingen:

  1. mooie voorbeelden weer dames, groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaarten en een hele leuke challenge
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful DT cards, thank you for another fabulous challenge!
    Hugs, Hazel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De challenge duurt toch de gehel maand? Dan moeten jullie denk ik de inlinkz, of hoe heet dat? nog aanpassen.
    En wat een mooie voorbeeld kaarten zeg! Echt knap werk!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tot wanneer duurt de challenge nu?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie voorbeeld kaarten dame,s een leuke opdracht ook.
    Ik heb mijn kaartje ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wilde nog een kaart insturen maar de inklinkz werkt niet meer... en toch staat er dat je mee kunt doen tot 30 juli. Hoop dat ik alsnog mee kan doen met mijn 2e kaart.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo, ik wou ook nog graag meedoen aan de wedstrijd, maar ook bij mij gaf die aan dat de link gesloten was, of gaat de tijd zo vlug dat het al 30 juli is hahaha? liever niet want dan is mijn vakantie alweer om...
    Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen