dinsdag 9 juli 2013

Gastdesigner Marga.

Marga was de afgelopen keer ook een top 3 winnaar en ze heeft voor de nieuwe uitdaging een prachtige kaart gemaakt.

Eerst stelt Marga zich even voor.

Ik ben Marga, getrouwd,vier kinderen die allemaal nog studeren. De oudste woont sinds kort samen. Ik maak al vele jaren kaarten en ben ooit begonnen met theezakjes vouwen,3d ,embossing (toen nog met de hand) Zelfs borduren,haken en breien doe ik al jaren met veel plezier.  En  de laatste jaren werk ik erg veel met de Magnolia's,Mo manning en Teddy bo stempels. Sinds ruim een jaar heb ik een blog en bewonder graag de mooie kaarten van anderen. Verder loop ik erg graag met de hond langs het strand of in de bossen hier doe ik ideeën op  voor het maken van een kaart/creatie.
http://margaskaarten.blogspot.nl

Groetjes Marga.

Deze prachtige kaart past helemaal bij het weerbeeld van nu!

DMCC  heeft ook een beetje vakantie. Daarom dat deze uitdaging een maand loopt. Er kan ingezonden worden tot 30 juli 18:00 uur. Klik >> hier >> om gelijk naar de Mr. Linky te gaan.

Is deze uitdaging onze sponsor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten