zaterdag 12 april 2014

Nieuwe sponsor.

Goedemorgen allemaal,

We hebben weer een nieuwtje voor jullie...We hebben er weer een nieuwe sponsor bij ! Hier zijn wij weer erg blij mee.....
Regine van Lovely Cards stelt zich even aan jullie voor.


Een tijdje geleden werd ik gevraagd door Anneke Kiewiet om sponsor te worden bij  Dutch Stamp Chickies Chalenge Blog.

Ik geef hier graag gehoor aan omdat ik het erg leuk vind dat er zoveel mensen creatief bezig zijn met deze leuke hobby.


Ik ben Regine Machielse, ik woon in Berkel en Rodenrijs en ik heb samen met mijn man een fijn gezin met 5 kinderen en een hond. Naast dit “bedrijf” ben ik 3 jaar geleden met een webshop begonnen, Lovely Cards. U vindt hier allerlei materialen om kaarten mee te maken maar vooral op het gebied van snijmallen van My Favorite Things en EK Success ponsen is er veel keus. Omdat ik zelf ook veel plezier beleef aan het maken van kaarten is het erg leuk om me bezig te houden met de inkoop van de nieuwste materialen. Naast de verkoop van deze artikelen in mijn webshop sta ik ook regelmatig op beurzen, zoals o.a. De Knotsgekke Kaarten en Scrapdagen in Den Bosch en Zwolle en de Kreadoe in de Jaarbeurs in Utrecht. Het is dan erg leuk om klanten persoonlijk te ontmoeten.

Bedankt Regine dat je DSCC wilt sponsoren.

Groetjes Anneke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten