woensdag 5 maart 2014

Project van Rian.

Goede morgen allemaal,
Vandaag is het mijn beurt om jullie een project te laten zien. Het is mijn eerste project voor de DSCC, dus hoop ik natuurlijk dat jullie hem leuk vinden. Ik wil jullie wel even vertellen dat ik hem gemaakt heb met mijn silhouette cameo, maar...... dit kun je ook makkelijk zonder. Voor al mijn spulletjes die ik voor mijn sil. (zoals ik hem noem) gebruik ga ik altijd naar Hanneke . Laatst was ik daar weer en hoe we het erover kregen weet ik niet maar Hanneke bedacht zich spontaan dat je met vinyl misschien ook wel een whiteboard kon maken. Dus whithboard markers uit de kast en proberen. Nu gaat het dus heel goed en of je nu wit neemt of een andere kleur dat maakt niet uit. MAAAAAAR... je moet wel buitenkwaliteit van 8 jaar nemen en dan GLANS. wil je het gaan maken. Kijk dan HIER Hanneke heeft namelijk ook een site voor al je vinyl en flock.


Dan nu wat foto's.  Want die willen jullie graag zien (hoop ik) ik heb dus een lijst gekocht, waar ik het van wilde maken. Maar zoals jullie weten zijn wij een stempelblog dus wilde ik er stempels op. en daar heb ik het volgende op bedacht. Ik heb van silhouette de adhesive magnet paper gekocht en deze eerst op mijn glasplaat van de lijst geplakt, daarna dus de witte vinyl erover.



Toen heb ik twee digi stempels genomen in dit geval van QKR stampede. Die heb ik ook op het magneetpaper geplakt (let op dat het wel op elkaar plakt), en uitgesneden (maar je zou het ook kunnen knippen).



Ik heb er nog letters opgemaakt, zodat je ook kan zien dat het een memo bord is. Hier zie je nog foto's
als er tekst op staat, en als het er gedeeltelijk af is.





Ik heb bij Ikea een blok gekocht met een vier whiteboard markers en een wisser , deze werkt heel goed, Want voor je alles maakt raad ik je wel aan even een marker te proberen op een stukje vinyl. sommige laten kleur achter als je het met een doekje afveegt. Het is wel een lang verhaal geworden , maar ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden. ben ook benieuwd naar de reactie van jullie. Wens jullie alle nog een fijne dag.

Groetjes Rian.

2 opmerkingen:

  1. Superleuk hoor Rian........je moet er maar op komen. Leuk dat je dit met ons wilde delen.
    Lieve groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergaaf memoboard, erg leuk gemaakt.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen