maandag 24 maart 2014

Challenge 12. Bloemen!

Goedemorgen allemaal.

Vandaag weer een nieuwe challenge bij DSCC. Deze keer van Team NumerberTwo.
Wat hadden we bij de vorige challenge veel deelnemers! Allemaal heel erg bedankt voor het mee doen.
Genieten jullie ook zo van het mooie weer?
Omdat het voorjaar is willen we deze uitdaging graag bloemen op jullie creaties zien! Dit mag een digi, stempel met bloemen zijn of designpapier met bloemen of bloemen verwerkt als detail.
Onze sponsor is deze keer

http://www.creamiep.nl/webwinkel/


Sonja stelt een waardebon beschikbaar te besteden in de webwinkel.
Maar liefst drie gastdesigners hadden we deze keer. Dames heel erg bedankt dat jullie gastdesigner wilde zijn!
Gastdesigner Anita:

Gastdesigner Jolanda:

Gastdesigner Janie:

Hier onder volgen de creaties van onze designers.Onze nieuwe de designer Wilma van Bijnen doet voor de eerste keer met ons mee. Wilma je hebt je eerste vuurdoop prima door staan!

Marianne:



Anja:



Wilma:



Jacqueline:


Anneke:

Maria




Jullie kunnen mee doen met deze challenge tot zondag 30 maart 18.00 uur. Plaats je kaart hieronder bij Mr. Linky. Doe je mee met de challenge van DSCC dan is de voorwaarde dat je een ingekleurd afdrukje, digi, stempel gebruikt. Alle merken mogen gebruikt worden.
Fijne dag allemaal!
Namens het DSCC Team.



12 opmerkingen:

  1. Leuke challenge, ga zeker weer mee doen!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoop dat het plaatsen van me kaart gelukt is
    Groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie voorbeelden dame,s.
    Ik heb mijn kaart er ook bij gezet.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie voorbeeldkaarten.
    Ik heb mijn kaart net gelinkt.
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb net mijn kaartje gelinkt en hoop dat het nu goed is groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke challenge
    Een fijne zondag
    ps heb mijn kaartje net geplaatst
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oja ik wil graag nog even vermelden dat mijn stempelafdrukje aan de binnen
    Van mijn kaart te zien is

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bloemen, altijd goed! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi zouden jullie mijn nummer 44 kunnen verwijderen toen ik gelinkt had zag ik dat ik al mee doe met een andere kaart had dit niet zo snel gezien in mijn boekje waar ik de challenges in probeer bij te houden waar ik aan mee doe ik sta er al in met nummer 30
    Sorry zal in het vervolg beter opletten
    groetjes Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen