dinsdag 29 april 2014

Nieuwe Designer.......

Goedemorgen,
Onverwacht moesten wij ook een 2e nieuwe designer kiezen. Wie dit was wilde wij nog even geheim houden.....;). 1 mei gaat ze voor het eerst met ons mee doen en daarom stelt ze zich nu even voor.


Ik ben dus Bernadet,  
Ik was superblij dat Anneke me  mailde met de vraag
of dat ik niet ook een Dutch Stamp Chickie wilde worden.
Nou, daar hoefde ik geen 2x over na te denken.


Ben gelukkig  getrouwd met Jan, inmiddels alweer meer dan 33 jaar. We wonen in  een klein dorpje in Limburg.
We hebben 3 dochters, Marij van 28, Sandra van 26 en Loes van 23 jaar oud.
Verder zijn kaartjes maken en af en toe, voor speciale gelegenheden een projektje, een echte verslaving geworden haha. Dat zal voor de meeste van jullie niet raar in de oren klinken denk ik;)

Ik verheug me erg op mijn nieuwe DT schap bij de Dutch Stamp Chickies!!Groetjes,
Bernadet.

http://www.cardsbybernadet.blogspot.com/

Morgen zijn we terug met de Random winnaar en 1 mei met een nieuwe challenge.

Namens het gehele DSCC team een fijne dag.
Groetjes Anneke.
 
 

 

 


 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten