vrijdag 11 april 2014

DT Call en nieuwe designer voorstellen.

Goedemorgen allemaal,

Eerst wil ik iedereen bedanken die mee gedaan heeft aan onze DT Call. Het was best moeilijk om te kiezen, maar uiteindelijk zijn we er met elkaar uitgekomen en hebben we gekozen voor Jacomijn,

Jacomijn gaat 15 april al met ons mee doen, maar eerst stelt ze zich even aan jullie voor.



Hoi Dames!
Misschien kennen jullie me al, misschien nog niet...
Ik ben Jacomijn Wesselink - van der Vliet 
En super verheugd dat ik team nr 2 mag komen versterken van dit superleuke blog!
Ik woon in Borne met mijn man Arno (32) en 2 kinderen, heb een dochter (Celine) van 6 en zoon (Stan) van 3 en ik zelf over 4 nachtjes 30 jaar.
Ik werk in de thuiszorg tot eind Juni en ben al druk zoekende naar een nieuwe baan (ivm bezuinigingen moet ook ik eruit)
Als ik niet druk ben met mn kids of huishouden ben ik graag creatief of sportief!
Ik ben dt-er bij WLVC van Plony, heb een hele tijd bij de creatieve zebra gezeten als DT-er en heb voorbeelden mogen maken voor het Flexmarker blog van Nicole Verkooijen maar dit blog bestaat ook niet meer. Nu vind ik het erg leuk weer kaartjes met digie's/stempels en lekker te gaan kleuren.
Mijn blog is: www.scrapmetjacomijn.blogspot.nl 
Heb me inmiddels al bij wat van jullie blogs aangemeld maar ga zo nog even verder hoop dat jullie het ook leuk vinden eens kijkje bij mij te komen nemen, ik heb ook Pinterest en Facebook en hoop jullie zo beetje bij beetje ook beter te leren kennen! 
Ik kijk uit naar de samenwerking!
Liefs Jacomijn


Welkom in ons team, Jacomijn!

Helaas heeft designer Marianne door drukke werkzaamheden en daardoor weinig tijd voor haar DT werk ook besloten te stoppen als designer voor DSCC. Wij hebben daarom een nog keuze moeten maken. Wie dat is.......houden wij nog even geheim:).
Marianne bedankt voor je prachtige kaarten en je inzet. We kunnen nog tot mei van Marianne haar kaarten genieten.

Ik wil jullie ook nog even herinneren dat we nog een hele leuke challenge hebben. Deze kun je >> Hier>> vinden. Jullie kunnen nog mee doen tot 13 april 18.00 uur.

Fijn weekend.
Groetjes Anneke.

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Jacomijn, veel succes en plezier als designer voor The Dutch Stamp Chickies!
    Liefs, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof voor je Jacomijn veel succes en plezier bij het team!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Jacomijn, gefeliciteerd Chickies met deze kanjer, en Jacomijn met je DT plekje hier.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen