zondag 13 oktober 2013

Challenge 1 # Alles mag, maar geen kerstkaart.

Goedemorgen dames,
We gaan deze dag starten met het nieuwe blog, nieuwe naam en  met het team Chickie Team Number One . Omdat alles nieuw is hebben we gekozen voor de uitdaging Alles mag , maar geen kerstkaart!

Onze sponsor van deze uitdaging is Noor!Design. Jolanda stelt deze prachtige tekststempels beschikbaar.









Hier onder vinden jullie de prachtige voorbeeld kaarten en creaties van Team Number One.,

Plony:




Rachel:


Joukje:

Cordine

Sandra:


Dina:


Rian:



Jullie kunnen aan deze uitdaging mee doen tot 13 oktober 18:00 uur. Lees nog wel even de voorwaarden. Deze zijn een beetje aangepast (zie bovenaan het blog). Eén van de voorwaarden is dat je een ingekleurde stempel/digi moet gebruiken als je met de challenge van DSCC mee doet. Alleen een tekststempel is niet voldoende.

Fijne dag!
Het DSCC team.

20 opmerkingen:

  1. volgens mij klopt de datum niet helemaal, 13 september is nml. geweest.
    en wordt de link met de tijd ook aangepast?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 13 september is inderdaad geweest Jolanda, ik heb het veranderd....dankjewel. De link daar moeten we nog naar kijken of dat dat mogelijk is.
      Lieve groetjes Plony.

      Verwijderen
  2. Leuke uitdaging weer, wat een fantastische mooie voorbeelden zijn er weer te zien, prachtig.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende voorbeelden hebben jullie gemaakt, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, super deze verandering daar kunnen we weer genoeg mee!! Jullie als DT leden veel plezier met het nieuwe blog! en er zijn prachtige voorbeeld kaarten gemaakt!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jááá, nu ka ik ook meedoen met jullie challenges. Leuk!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooohhhh wat super en een supergave site hebben jullie. Ik doe mee met de challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat we nu ook mee mogen doen met andere afdrukjes!! De site ziet er mooi uit!
    Een gezellige dag vandaag, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met het nieuwe blog dames! De DT-kaarten zien er ook op dit nieuwe blog weer fantastisch uit. Veel succes!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met jullie blog.
    Mooie voorbeeld kaarten hebben jullie gemaakt,ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige creaties dames, heel leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige voorbeelden; heb net mijn kaartje gelinkt. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De blog ziet er prachtig uit! En ook de voorbeelden van het team zijn prachtig! Veel succes met de nieuwe aanpak! Groetjes, Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo allemaal
    Ik heb een verkeerde kaart bij jullie geplaatst, nr 21. Willen jullie die voor mij weg halen. Mij lukt het namelijk niet
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Love your new look blog, thank you for a wonderful challenge and gorgeous DT inspiration!
    Hugs, Hazel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tot nu toe lukt het niet om mijn kaart te plaatsen, dus daarom voor de zekerheid ook nog de link: http://sammiescrapt.blogspot.nl/2013/10/tea-lights.html
    En de kaarten van het DT vind ik super!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

  16. Opportunity may knock only once, but temptation leans on the doorbell.Talk to a man about himself and he will listen for hoursTeaching English

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Rian had een berichtje op mijn blog achtergelaten dat ik per ongeluk onder nummer 36 mijn gehele blog had gelinkt. Ik heb geprobeerd dit te veranderen maar dat is niet gelukt. Zouden jullie nummer 36 willen verwijderen. Ik heb mijn kaart opnieuw op deze site gezet onder nummer 43. Alvast bedankt hoor. Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb een tijdje niet geblogd en schrok......blog weg.....maar gelukkig, via via kwam ik jullie weer tegen. Nou alleen opschieten vandaag, niet strijken, stofzuigen ed, maar heerlijk freubelen met die herfstweer om vandaag mn kaartje nog af te krijgen.....wat vervelend nou toch hihihi.... Veel succes meiden met dit blog !!! groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen