maandag 18 februari 2013

Winnaars vrijkaartje beurs Hardenberg

Zoals beloofd maken we vandaag de winnaars bekend van de vrijkaartjes voor de Creabeurs in Hardenberg.
Gesponserd door krea2day


De winnaar op Facebook is geworden .... Bonita Flowery

En de winnaar hier op het Challenge blog is geworden  Anja

Dames allebei hartelijk gefeliciteerd en alvast veel plezier op de beurs .
Als jullie even je gegevens sturen naar dutchmagnoliachickies@hotmail.com dan zorgen wij dat jullie vrijkaartje zo snel mogelijk naar jullie toe komt.

1 opmerking:

  1. Hallo,
    Wow!!! Wat gaaf zeg ik kom net thuis van mijn werk roepen de meiden MAM!!!!!! Je moet op facebook kijken je hebt een prijs gewonnen!! Nou bij deze wil ik jullie heel hartelijk bedanken voor deze vrijkaarten. En mijn moeder en ik komen zekers even langs op de beurs.

    Lieve gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen