dinsdag 8 oktober 2013

Gastdesigner Lenie

Goedemorgen!

Vandaag hebben wij voor jullie een prachtige creatie van Lenie. Zij is bij de laatste challenge in de top 3 gekomen en daarom is zij gastdesigner bij de lopende challenge: alles mag behalve een kerstkaart.
Dit is haar bijdrage, is het geen mooie, vrolijke creatie?


Ik ben Lenie 40 jaar oud en ben getrouwd en we hebben 2 kinderen een dochter van 15 en een zoon van 12 jaar. Mijn hobby is al vele jaren kaarten maken. Ik vind vele technieken leuk zoals scrapkaarten, vintagekaarten , 3d  , borduren en stempels inkleuren met Faber Castell potloden of Derwents Coloursoft.
Zo maak ben ik ook graag aan het haken en gebruik dit ook  op mijn kaarten , verder nog creaties en cupcakes van vilt maken.

De challenge loopt nog tot en met 13 oktober 18.00.
Fijne dag. Groetjes van het DSCC team.

1 opmerking: