donderdag 22 mei 2014

Nieuwe designer.

Goedemorgen,
We hebben we een nieuwe designer gevonden!
Ze stelt zich nu even aan jullie voor.

Hallo allemaal. Ik ben Annemarie van der Bij.


Samen met Pieter ben ik ouder van vier kinderen (Rixt 11 jaar, Wietse 10 jaar, Ilse 5 jaar en Maaike 1 jaar).
Ik werk met veel plezier als verpleegkundige in het ziekenhuis.
Mijn grote hobby is scrappen en als het een beetje kan probeer ik elke dag even bezig te zijn. Heerlijk wat tijd voor mijzelf.
Regelmatig gebruik ik stempelafdrukjes op mijn kaarten, die ik het liefste met distressinkt inkleur.
Mijn creaties zijn te bewonderen op http://atbij.blogspot.com
Ik vind het een grote eer dat ik tot het designteam van DSCC mag behoren!

Graag herinneren we jullie ook nog even aan onze nieuwste challenge. Het thema is deze keer maak een mannen/jongens kaart. Jullie kunnen mee doen tot 30 mei 18.00 uur.

Hobbystunter  is de sponsor van deze challenge.
Klik >> Hier>> om voor de challenge naar de juiste pagina te gaan.

Fijne dag allemaal!

Groetjes Anneke.





2 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk voor je Annemarie!!
    Veel succes en plezier met het team!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk voor je Annemarie, maar aan de andere kant had ik het wel verwacht hoor dat je eens werd gevraagd, je maakt zulke mooie kaarten ! van harte gefeliciteerd,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen