vrijdag 28 maart 2014

DT Call.

Goedemorgen allemaal,

Helaas heeft onze designer Rachel besloten om te stoppen bij DSCC. Werk en studie kosten Rachel heel veel tijd en daarom moeilijk te combineren met haar DT werk. We willen Rachel heel erg bedanken voor haar inzet en we hopen dat het met haar studie gaat lukken. Zet hem op Rachel!


Nu is DSCC op zoek naar een nieuwe designer en we willen dit graag met een DT Call doen.

Wat vragen wij van een designer.
* DSCC is op zoek naar een veelzijdige designer die meerdere merken stempels/digi's gebruikt.
* Maandelijks een kaart of creatie maakt met het daarvoor bestemde thema.
*  Iemand die in teamverband kan werken.
* Je met een deadline kan werken. De thema's zijn ver van te voren bekent, je kunt dus in het voren werken.
* Reactie achterlaten bij deelnemers. We hebben bepaalde nummers waar je moet reageren. Je hoeft dus niet bij iedereen reageren.
* Je aanmelden op Yahoo
* Stemmen op onze Top 3.
* Je inzet voor het DSCC blog.

Kun jij je in deze punten vinden en lijkt een DT job je iets, meld je dan aan via MR. Linky.
Je moet wel een eigen blog hebben!
Je kunt je aanmelden tot 8 april 20.00 uur.

Groetjes
Anneke en Plony.
Teamleaders.





5 opmerkingen:

  1. Jammer dat je stopt Rachel. Succes met je studie.
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi
    Ik ga een gokje wagen en doe mee naar een plekje in jullie DT
    en Rachel veel succes met je studie en we zien elkaar vast in blogland
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht laat ik het ook is proberen want zoals het spreekwoord zegt niet geschoten is altijd mis en zo,n kans mag je natuurlijk niet laten liggen. Rachel succes.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik waag ook een gokje, lijkt me super tof, goed excuus om meer te knutselen ;-) en m'n markers erbij te pakken, het veelzijdige vind ik ook echt een positief punt!
    Verder is me vrijwel alles bekend in op bloggebied, werken in dit team lijkt me een verrijking!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik wil graag een kansje wagen om in een stempel-challengeblog een plekje in het DT te veroveren, alle regels zijn me helder en duidelijk en geen probleem, dus nu maar duimen.
    Liefs Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen