woensdag 5 februari 2014

Project van Sandra.

Hallo allemaal,
Vandaag mijn beurt om een project te laten zien.
Deze keer heb ik een theekrans gemaakt, je ziet ze wel vaker voorbij komen op pinterest en op Welke, maar deze zijn vaak open in het midden, en wij zijn natuurlijk een stempelblog dus wilde ik er wel graag een gekleurd plaatje op deze paste dus mooi in het midden!




Heel erg moeilijk is het niet, als basis heb ik een grote cirkel gesneden van 16cm en uit scrappapier twee cirkels die iets kleiner zijn, voordat je het scrappier opplakt moet je wel eerst het lint bevestigen zodat je de krans leuk kan ophangen.
De wasknijpers heb ik allemaal beplakt met washi tape en daarna met tacky glue op de cirkel gelijmd (het zit echt muurvast). Op de voorkant kun je dus nu een mooi gekleurd plaatje plakken en het geheel eventueel wat opleuken met bloemetjes of lintjes, die van mij is vrij rustig omdat de ontvanger niet zoveel van poespas houdt, de achterkant kun je ook naar hartenlust oppimpen.

Ik hoop dat jullie het een leuk projectje vonden!!

Groetjes Sandra

4 opmerkingen:

  1. vindt het super , weer eens iets anders dan een thee doos.
    groetjes Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk gemaakt. Gaaf idee.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk idee!
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Heb je eigenlijk meteen een kaartje en een cadeau'tje! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen