vrijdag 13 december 2013

Challenge # 5 Kerstkaart

Goedemorgen allemaal,
het is weer tijd voor een nieuwe challenge hier op het DSCC-blog.
Het is een makkelijke opdracht deze keer: kerstkaart......natuurlijk mag je weer alle stempels/digi's gebruiken als je het plaatje maar ingekleurd hebt.

De sponsor van deze challenge is:




en de prijs die beschikbaar is gesteld is de volgende.....


Dat is toch wel de moeite waard om mee te doen zou ik zeggen....

Chickie Team Number One heeft voor deze challenge de voorbeeldkaarten verzorgd en natuurlijk hopen wij dat jullie hierdoor geïnspireerd worden om mee te doen.

Sandra

Cordine

Plony

Dina

Rachel

Joukje

Rian

Wat een mooi rijtje hè en.... kerst in alle kleuren...
Voor meer foto's van de kaarten kunnen jullie natuurlijk even doorklikken naar de persoonlijke blogs, dat wordt enorm op prijs gesteld.

Doe lekker mee allemaal, deze challenge loopt tot 13 december 18.00 uur.........succes.

Namens ons allemaal wens ik iedereen een hele fijne dag,
Groetjes Plony.

4 opmerkingen:

  1. Wauw geweldige voorbeeldkaarten
    Een fijne zondag allemaal
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie voorbeelden. Ik heb mijn kaart ook geplaatst.En wat een mooie prijs stellen ze beschikbaar, super!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Práchtige kaarten dames, wat veel moois bij elkaar!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi voorbeelden Ik heb er ook een bij gezet.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen