vrijdag 22 maart 2013

Top3 winnaar Francy.

Ook Francy was uitdaging 40 één van de Top 3 winnaars. Francy heeft een prachtig creatie gemaakt voor voor uitdaging 41.

Eerst stelt  ze zich even aan jullie voor.

Hello my name is Francesca (Francy), I live in the little town of the north Italy. I'm married and have a child of 7 years old. I discovered scrapbooking 5 years ago and after I discovered cardmaking and stamps.
When I discovered
Magnolia stamps was love at first sight and this stamps are my favourite. You can see my cretions here:
www.scripposcrappo.blogspot.com

Thank you very much for this opportunity to be a GDT in your gorgeous challenge blog.

Francy.
Hallo mijn naam is Francesca (Francy), ik woon in een kleine stad in Noord-Italië. Ik ben getrouwd en hebben een kind van zeven jaar oud. Scrapbooking ontdekte ik 5 jaar geleden en nadat ik cardmaking en stempels ontdekte. Toen ik  Magnolia stempels ontdekte was het liefde op eerste gezicht en deze stempels zijn mijn favoriet. U kunt hier mijn cretions bekijken: www.scripposcrappo.blogspot.com
Hartelijk  dank voor deze gelegenheid om een GDT in uw blog prachtige uitdaging.
Francy.
Dit is de prachtige "Feest" creatie die Francy heeft gemaakt.  Francy, bedankt dat je onze gasdesigner wilde zijn!

Geeft deze ontzettende leuke "Feest"creatie jullie ook inspiratie? Doe dan gezellig met onze challenge mee. Het kan tot 30 maart 18:00 uur. Door >>hier>> te klikken kom je gelijk op de juiste pagina. 

4 opmerkingen:

  1. Leuk hoor....prachtig gedaan!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heb je dit leuk en mooi gemaakt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Franky
    Van harte gefeliciteerd met je prachtige creatie
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schitterend gemaakt Francy, ziet er super uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen