vrijdag 14 december 2012

Random winnaar challenge#34

Goedemorgen

Voordat we de winnaar van de random bekend maken hebben we eerst een mededeling

Helaas gaat DT lid Esther ons verlaten . Esther heel erg bedankt voor je mooie creaties en je inzet,en heel erg veel succes met alles.

Voor Esther in de plaats hebben we Rachel gevraagd of ze deel wilde gaan nemen in ons DT team ,en hier heeft ze ja op geantwoord .Rachel van harte welkom in ons DT team.

We stellen aan jullie voor Rachel
Hoi, Mijn naam is Rachel en ik woon in Coevorden, Drenthe. Ik ben 39 jaar en woon samen met Geert. Wij hebben twee jongens, Ewan van 15 en Nils van 12 jaar. Daarnaast werk ik parttime in een supermarkt bij Center Parcs. Ik heb diverse hobby’s, lezen, winkelen, wandelen met onze hond Senna en natuurlijk kaartjes maken. Ik vind eigenlijk alles leuk, 3d, borduren, scrappen en stempelen. Maar mijn grootste verslaving is toch Magnolia........Ik vind het ontzettend leuk dat ik hier mijn creaties mag gaan laten zien en deel mag aan uitmaken van dit leuke team..........

We hebben ontzettend veel inzendingen gehad en schitterende creties voorbij zien komen. Hartelijk dank allemaal voor het meed doen!
Sommige hebben van ons een opmerking gehad dat we eigenlijk duidelijker hadden willen zien dat het een kerstkaart was. Voor deze keer hebben we het zo gelaten, omdat het begrip heel groot kan zijn.


En dan nu de random winnaar  en dat is geworden ..................
DOROTHY
Dorothy hartelijk gefeliciteerd en als je even je gegevens wilt mailen naar dutchmagnoliachickies@hotmail.com dan zorgen wij dat de prijs van Doe@ding naar je toe komt.

Doe@ding hartelijk bedankt voor de sponsoring



Morgen komen we terug met de nieuwe challenge en zullen jullie de 1ste bijdrage van Rachel gaan zien.

7 opmerkingen:

  1. Prachtige winnaar! Gefeliciteerd meis!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat Rachel in het DT is gekomen.Rachel proficiat.Dorothy gefeliciteerd mooie kaart.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dorothy gefeliciteerd met je gewonnen kaart
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé wat leuk Rachel dat je DT-lid wordt, super voor je. Gefeliciteerd. Je bent een aanwinst voor het team. Dorothy gefeliciteerd met je prijs, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welkom bij ons team Rachel
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen