zaterdag 1 september 2012

Challenge#28

Goedemorgen allemaal

Het is weer de 1ste van de maand en gaan we weer van start met een nieuwe challenge. Vanaf nu gaan we gewoon weer elke 2 weken starten met een andere challenge.

De random winnaar van challenge #27 vinden jullie HIER

Maar eerst gaan we bekend maken welke 3 kaarten de top 3 behaald hebben van de vorige challenge .

Karin
Joukje
Lotte Cards
Dames hartelijk gefeliciteerd en als jullie willen mogen jullie de TOP 3  BADGE aanvragen op
dutchmagnoliachickies@hotmail.com

Voor de nieuwe challenge is Creamiep de sponser
En dit is de prijs die Creamiep beschikbaar stelt
En de voorstelling van de sponsers kunnen jullie hierboven vinden onder de banner .

De nieuwe challenge luidt maak een kaart naar aanleiding van deze  sketch .
Jullie mogen de sketch draaien zolang we de sketch er maar in terug zien. Klik op de sketch om deze te vergroten.

En dan zijn dit de uitwerkingen van het DT

Karin
Maris
Esther
Plony
Marianne
Anneke
En dit ingekleurde afdrukje was onze inspiratie voor de nieuwe bloglayout zoals jullie hierboven kunnen zien..
Miriam
Magda
Jenny
En het mag best wel eens gezegd worden dames van het DT jullie hebben allemaal weer prachtig werk aangeleverd .

Geinspireerd door de prachtige kaarten van het DT zijn wij heel benieuwd wat jullie van de sketch gaan maken.

Jullie hebben de tijd tot 13 september 18.00 om hieronder via mr linky jullie uitwerking in te leveren.

Op 14 september 9.00 maken wij dan de random winnaar bekend
En op 15 september  9.00 een top 3 als er meer dan 25 deelnemers zijn,en de nieuwe challenge

10 opmerkingen:

  1. Mooie voorbeelden weer dames, schitterend.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wauw!!! Een dikke dank je wel om mijn kaart te kiezen in jullie top 3!!! Jullie hebben mijn dag helemaal goed gemaakt ;-) Ik zal snel een mailtje sturen.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat ik jullie top 3 sta! Dank je wel!!! Natuurlijk plaats ik jullie badge met trots!!
    Groetjes, Katin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dames van de top 3 gefeliciteerd, het zijn stuk voor stuk prachtige kaarten die jullie gemaakt hebben.
    Dames van het DT-team, jullie voorbeelden zijn weer een lust voor het oog, prachtig gemaakt.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat voor de winnende dames en wat een zegen dat het DT niet aan de uitdaging mee kan doen, schitterende kaarten zijn er gemaakt!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke uitdaging. Ik ga er vanavond mee aan de gang, zal zo de schets uitprinten!

    Het word een kerstkaartje denk ik!

    Saskia..

    PS. Thema dit jaar voor kerst is toevaliig Magnolia :P!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke sketch om mee te werken, ik ben gek op sketches. Hopelijk vinden jullie het ook een mooie kaart geworden..

    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde & Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige voorbeelden en leuke sketch

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb mijn kaartje net geplaatst, wat een leuke sketch was het weer.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke challenge, ben benieuwd wat jullie van mijn uitwerking vinden!

    Lots of butterfly kisses

    Kim

    BeantwoordenVerwijderen