woensdag 15 juni 2011

Challenge #3 Vaderdag

Hoi Allemaal


Welkom bij onze 3de Challenge alweer wie had dat gedacht.We hebben ook weer een heleboel prachtige inzendingen gehad en onze volgers groeien nog steeds wat wij natuurlijk ontzettend leuk vinden .Voor dat we bekend maken wat de 3de challenge precies inhoud eerst de winnaar van Challenge #2 zomer thema.

En dat is geworden





Van harte gefeliciteerd met je prijs je kaart is echt schitterend als je ons je gegevens wilt mailen dan zorgen we dat de prijs zo spoedig mogelijk naar je toekomt.


Voor challenge #3 Sponsord onze nieuwe sponsor MiekeLotte wel een hele toepasselijke prijs namelijk een magnolia stempel en Tilda is verkleed als Chickie.



Wat moet je doen om deze prijs te winnen :

Maak een kaart met het thema Vaderdag

Lees onze algemene regels goed door om uitsluiting van de Challenge te voorkome
Word volger van onze blog en plaats onze banner op je blog.




Dan nu de prachtige creaties van het Dt team:

Miriam



Anneke.



Yvonne



Steffie



Danielle




Houd onze blog goed in de gaten voor het bekend maken van het nieuwe DT team dit gebeurt later vandaag

Iedereen heel veel succes bij de challenge en we kunnen niet wachten om jullie prachtige creaties te bewonderen

Lieve groetjes The magnolia chickies







5 opmerkingen:

  1. Maris, van harte gefeliciteerd met het winnen van de Challenge!

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maris gefeliciteerd en veel plezier met je gewonnen prijs.

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhhhhh joepieeeeeeeeeee wat leukkkkk, superrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke challenge weer met een zeer toepasselijk thema. De voorbeelden van de dames zijn allemaal heel erg mooi en een goede inspiratiebron!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Steffie,
    Het is nooit mijn bedoeling geweest om iets verkeerd te doen en was van plan om een nieuwe creatie in te sturen. Vandaar dat ik de reactie verwijderd had en dus een nieuwe kaart had willen plaatsen. Maar goed de boodschap is duidelijk, ik ben voor deze challenge niet meer welkom. Ok geen probleem en voor alle duidelijkheid, no hard feelings! Ik probeer het bij de volgende challenge gewoon weer en beloof dat ik dan alleen een creatie voor jullie zal maken. Ik hoop dat ik op deze manier mijn fout een beetje recht kan zetten...
    Groetjes, Heleen
    ps. je laatste reactie blijft nu gewoon staan!

    BeantwoordenVerwijderen